2012年7月28日 星期六

♥ 下雨天Hea闖迪士尼灰熊山谷 ♥

 

睇個標題就知道 ..
我今次去迪士尼係冇認真玩新開既灰熊山谷
我同朋友o係精品店玩左好耐
同卡通人物影左好多相又影左好耐
11點半-5點半 就係玩左兩樣野
其餘時間都係影相影相影相
.
.
.
不過唔緊要啦 我八月二號會再去迪士尼
八月七號可能又再去
因為全年證就到期啦 要去盡佢
十月先再整全年證 


一入到園內 o係精品店玩左一陣 就去左美國小鎮大街既corner cafe食lunch啦



3個人 叫左1個sandwiches set
1個chicken wings set
1個waffles set

um .. 我覺得薯條最好味 哈哈哈
waffle我食中紅桑子味道
如果冇得燶, 會好吃一點
話說 食waffle既時候 我首先食既係米奇耳仔 哈哈



o係精品店運吉 o係度影左好多好多相
不過就係post幾張啦 哈哈
我好鍾意下面個file呀!! 
好靚靚呀!! 



雖然依個唔係唐老鴨 但我都覺得好靚呀
依個係一個裝到2R既相架




去灰熊山谷行一圈
其實係因為落大雨
好多影相既靚位都比人企左o係度避雨
所以等下次再黎影多d正相先!



不過入面真係整得好靚 
有feel過反斗o個度
同埋行去灰熊山谷途中既小路會經過興建緊既2013年新園區「迷離莊園」
好期待呀!!!!



灰熊山谷車仔



鍾意依度呀!! 狂噴水!!



依度就係新o個個過山車經過既地方
原來想捕捉一下有過山車
但想影既時候又冇影wor
走開左就勁多過山車經過啦 



等我二號再入去玩過啦
最後送上一張我與佻皮高飛的合照 嘿嘿


沒有留言:

張貼留言