2016年10月22日 星期六

♥ 深圳一日遊 - LADY 7 CAFE/荷蘭花卉小鎮/海底撈 ♥

LONG TIME NO SEE !
我回來重新打Blog了
對上一篇Blog已經係2014年6月
因為之前因為Blog遇上了一點不愉快事件 再加上工作繁忙
就狠心放棄左呢度啦

2016年既10月決定重新打Blog
一來其實我好鍾意同大家分享
二來我轉左份超得閒既工啦
所以想趁機好好記錄返我既旅行/生活 等等

呢兩年我都去左好多個旅行 
可能會慢慢出返我覺得值得去既地方啦
再慢慢適應下寫Blog先

回歸的第一篇是九月尾的深圳一日遊
因為有朋友有興趣 所以就先打呢篇啦 


2016. 9. 24 (六)

9月尾的星期六 相約大學好友一起上深圳 為其中一位慶生
我們相約在羅湖 因為可以係羅湖站轉深圳地鐵



我地第一站去食LUNCH先
今次選擇左我之前去過既LADY SEVEN CAFE

前往方法: 深圳地鐵1號線 / 羅湖 <-> 大劇院站 B出口

呢間分店位於KK MALL的2樓 門面已經有令人眼前一亮既感覺


入面的裝潢都係以白色為主


今天的穿搭
TOP/ UNIQLO
DRESS/ SHOP@HUA HIN
SHOES/ ADDIDAS - STAN SMITH


5個女孩的食量 不約而同5個都飲水果茶
原諒我當時還沒打算寫Blog, 食物名通通沒有記住的


真的很喜歡呢間Cafe的裝潢
影出黎既相都好靚呀 


十分推介你地去食佢地既鬆餅
真係好好味 呢個我記得幾錢呀 RMB 45


另外再叫左一個類似牛角酥味道既甜品
都幾好味的 價錢都唔係好貴


呢餐我冇記錯既話, 每人平均消費係RMB 120左右
同係香港食咖啡弄/Dazzling Cafe差不多

記得走果時同門口的招牌吐司模型影相呀 ! 


食飽飽就出發去第二站啦 - 荷蘭花卉小鎮

前往方法: 深圳地鐵1號線 / 羅湖 <-> 大新站B出口
如果同我一樣去左LADY 7 CAFE: 大劇院站 <-> 大新站B出口
好方便都係同一條線

B出口一出直行15分鐘左右
沿途會有馬路 但只要一直直行就會到


我依家每去一個地方之前通常都會搵下其他人影相影成點
所以大概知道有咩可以影

我其實勁鍾意影一D扮行緊既相~haha


我地因為唔係好多時間逗留係呢度 所以比預期影我唔係咁多相
但都精選左幾張比大家睇

呢個鐘樓勁多雀仔圍住佢飛黎飛去
配上藍天真係好靚


其中一個必影既地方 風車
不過我覺得如果冇左個電子屏幕就好啦 會影得靚D


唔記得講 呢個小鎮其實有好多花店架
我地都係其中一間買左一束小花當作道具影相 (RMB 15)


在草地上拍的照果然特別美


想影這類相好耐好耐 
是這次的意外之喜 


無意中捕捉到的逆光
閃人去下一站啦


前往方法: 深圳地鐵1號線 / 羅湖 <-> 國貿站
如果同我一樣去左荷蘭花卉小鎮: 大新站 <-> 國貿
好方便都係同一條線

地址: 深圳市羅湖區友誼路63號友誼誠A座5-6樓 (24小時營業)

呢個時候 玩左咁耐 影左好耐相 所以已經冇乜心機再影海底撈既相
下次會再去食多次 到時再補拍給大家睇


最後仲去左超市買左一大堆零食
原味青豆好好味 
士多啤梨幼身果隻都好好食呀


一日遊完滿結束 :)

真係好耐好耐冇打咁多字啦 ! ! !
希望快D再同你地分享其他野啦 


相關文章


 
- IG/ myhappycorner.ckp

IG會有更多即時分享及介紹
快點FOLLOW吧 !

7 則留言:

  1. 歡迎你回歸blog界~~好開心呀~~~~
    LADY SEVEN CAFE我覺得好似Dazzling Cafe喎~頭先一望就覺得似
    不過d野食望落都幾對辦~
    荷蘭花卉小鎮好靚!!下次要影多d相~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好開心重新打Blog呀
      其實真係似架 不過野食再多款d
      係呀 影得唔係幾夠 再著第二套衫影過一輯 hehe

      刪除
    2. 呀~唔知blog主幾耐先出一篇既呢~~等我有個心理準備去期待~~
      同埋哥間野食都唔平~~
      都ok丫再去都~況且睇你都好似去哥度好方便咁~

      刪除
    3. 哈哈 我會盡量一星期一篇的
      那就星期五/星期六這些日子出文啦 ! !
      不過經你提醒一下 出文的慾望又出來了
      現在準備出文 ^^

      刪除
  2. 嘩,好耐冇見呀我yahoo年代的blog友仔,miss u ^^
    要常常更新呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 你仲記得我
      其實我有Keep住睇你Blog的
      只不過少打Blog :)
      黎緊希望打到多d

      刪除
  3. 想知你最後去邊買零食呀?你地既一日遊行程好正!!

    回覆刪除