2013年11月20日 星期三

♥ 迪士尼好萊塢酒店 米奇廚師餐廳自助餐 ♥

好開心可以密密出文
黎緊星期五要考Mid-term
所以依兩日都o係屋企溫書
岩岩溫完一課所以抽半個鐘頭休息下打下blog先

十月中的時候 同事見到Yahoo團購有迪士尼自助餐優惠
成人只係$218/位 另加服務費$34
問我有冇興趣 ^-^
當然有興趣啦 我咁鍾意迪士尼 XDDD
而且價錢真係好抵 平時冇優惠食都要成$458架

最後一行七人o係11月頭
去左迪士尼好萊塢酒店米奇廚師餐廳食自助餐


今次都係我第一次黎好萊塢酒店
之前兩次high-tea都係去另一間酒店
依間酒店雖然冇樂園酒店既外觀咁靚 但係我覺得都幾充滿時代感呀^-^



自助餐有兩個時段
5:30-7:30 ; 8:00-10:00
因為我地太遲book既關係 所以我地只可以揀5:30-7:30依個時段呢
7:30準時到 影下間餐廳先 勁鍾意佢牆上既畫


我地被分派去一張圓枱 幾有屋企feel


急不及待出去拎野食 (其實係影相 hahaha)
甜品永遠最吸引我 XDDD
怪獸大學熱潮仲未退得哂~~你地睇下D甜品都有佢地既蹤影架


甜品既種類都幾多 樣樣都好吸引添


一般酒店都有既朱古力噴泉 依度都有~~


冇一杯杯既雪糕
冇哈記既雪糕


得機制既唧唧雪糕
不過幾好食 但因為太飽既關係我冇用雪糕筒食
聽同事講返 個雪糕筒都好好味 好脆^-^


壽司種類唔太多 同埋舊飯超大~~~


甜品仲有另一邊


米奇頭既牛油曲奇勁好食^-^


依隻都唔錯 不過我食唔出係咩味XDD


有唐老鴨圖案既甘荀蛋糕~~~ 好可愛呢


有米奇圖案既乎古力瑞士卷 好精緻呢 味道都唔錯


海鮮方面有凍蝦 都幾新鮮下^-^


好大隻蟹腳呢~~
不過我好懶 唔想剝所以冇食到 hahaha


牛扒睇落去都好好食呀~~~因為太飽既關係又係冇食到 T_T


我最愛既壽司火炙三文魚 不過依度整得麻麻地XDD


令我好飽既元兇就係三文魚~~~~~~
食左好多好多 真係好好味呢~~~
而且不斷refill呢 可以任夾黎食
因為以前去食其他自助餐 大多都有師傅切比你架嘛
唔洗怕唔新鮮因為一出就好快冇哂XDDD

基本上我地好多人都係因為三文魚而好快飽 hahaha
真係好新鮮肥美 勁掛住


有羊架呢~~不過我唔食羊唔知味道如何XDD


繼續睇甜品
依個pooh慕絲蛋糕 邊有人會捨得食呀?


依家輕輕食左一粒~~味道普通 可以不吃XDD


藍梅芝士蛋糕 味道唔錯 ^-^


依個薯絲炸蝦好好食呀~~~食左好多舊XDD


仲有點心食架呢~~~不過冇酒樓整既咁好食 >-<


好想帶左佢返屋企呢~~~~好靚 !!!


其實總體黎講都幾好食既~~但今次好快就飽~~食唔到太多野
所以下次如果再有團購 我一定會再買 再黎試真d ^_^


12 則留言:

  1. d甜品真係超級的靚呀!!!!!!!好吸引人眼球~~~
    算係幾唔錯囉~~~又有三文魚食~~
    而且又有咁多相影~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!! 三文魚係極品呀>0<
      就係影相都抵 hahahaha

      刪除
    2. 但係如果係400幾我就覺得唔抵喇...會唔會係團購所以先無咩特別野食呢~

      刪除
    3. 應該唔會掛~~400幾我都未必去食XDD

      刪除
  2. 218咁抵......坎試下都唔錯吖,正價就.........唔會去囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 正價真係唔抵食
      要睇實團購有咩荀野 HAHA

      刪除
  3. 以前,個女三歳前(無料),平日經常去,埋單用coupon好似$27x包加一。
    依家加咗價無去。

    回覆刪除
  4. ka po 我見到都好想食呀 團購真系幫到好多喔 我都留意下有冇其他先 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. meiwa, 最近生活如何呀^-^?
      係呀~團購真係抵食好多呢~

      刪除