2013年9月11日 星期三

♥ 遠離城市 窺探大澳風情 ♥

為左慶祝將d舊文成功搬過黎依度 ...
所以我決定今晚寫返篇blog賀一賀佢 XDDD
搬blog事宜可以告一段落, 以後可以安安心心咁寫blog啦 !
Google唔會又執掛!?

其實好多文積左好耐呀 ...
但唔知點解近半年 越黎越小時間寫blog咁
沉日亦都開左學 終於都final year...
final year想勤力d 上進d 
希望各方面都平衡得好好啦

入返正題先...
八月初 同男朋友去左大澳玩 :)
依次係我地第一次去大澳 ~ 香港細細但其實仲有好多地方都未去過
我地住o係鄰近屯門區
所以我地選擇左以下既交通方法
-> 乘輕鐵到屯門碼頭站轉乘渡海小輪
(到達大澳大概五十分鐘左右, 中途會停兩站)
單程船費: HK$25


Sonny Angel好耐都冇出過場啦 XDD
因為去大澳, 所以帶左同大澳有小小關係既海豚BB去...
但之後其實都忘記左佢既存在 hahaha 唔記得拎佢出黎影相


到左大澳之後就可以睇返時間去買定回程既船票 (只適用星期六,日及假期)
下午1時正於大澳永安街(近鄉事委員會歷史文代室門前)預售
如果平日的話, 只須在碼頭等候登船,用現金或八達通付款


依日天氣好好~
影相既時候好艱辛先可以睜開雙眼XDD


到此一遊


曬到癲都要影到此一遊相 hahaha


睇下地圖, 唔怕盪失路...


入左大街後出現好多海味...
now仔咁, 點都要影下 XDD


對彩色壁畫完全冇抵抗能力呀 hehe


行兩行已經滿頭大汗
所以就去左車站豆腐花食冰涼既豆腐花啦


其實我平時好小食豆腐花
但唔知點解好多離島既豆腐花都好出名
所以就試下啦


一人一碗透心涼 ~~~


因應個人落幾多糖都得 Yeah~~~!


食完之後就終於去左大澳地標影相啦


今次唔係影得好好, 下次再去影下先


藍色外牆建築物+壁畫


壁畫上有大澳既風貌 最鍾意就係o個兩條海豚
冇帶腳架, 勁想同男朋友影合照~~


行下行下又見到人人去大澳都會影既白雪公主小矮人


同埋霞女同霞妹 
認住依度....


因為對面就係好出名既大澳炭燒雞蛋仔


唔係誇張, 真係我21年來食過最好食既雞蛋仔~~~
為左佢我會再去大澳 :)


食完雞蛋仔就去左朋友推介既一間cafe.
叫做蘇蘆 Sole Cafe.


環境真係好一流


o係度飲杯野食下甜品~
咁就好休閒好開心啦


小店經營所以價錢偏貴
但環境服務不錯 都值回價錢


好似有個私家角落咁


坐左陣又再行下影下


此程最喜歡相片 
唔知醜咁覺得我把頭髮好靚靚


行左大澳既另一邊
天氣好 就好似影咩都靚咁


上網搵資料時
見到人地o係依個位影左張相
覺得好靚 但到自己影出黎又好似唔係太靚咁bor haha


依張相都好鍾意
大樹好宏偉 我係幾咁細小呢


鍾意依棵樹


行過 鍾意影咩就影
為人類有限既記憶留下回憶


最後送上咸蛋黃比大家
下回會寫返泰國既遊記 要快快埋尾
之後就寫韓國啦 !!! Go Go Go !!


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 雞蛋仔係必吃的~~~
      不過長洲會再多野食D~~~hehe

      刪除
  2. Ka Po午上好呀, 我返黎啦! 我個BLOG係http://yuen-yan.blogspot.hk
    Keep in touch ar ^^

    回覆刪除