2014年3月6日 星期四

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 5 (上) ♥

沉晚九點半就去訓教 訓足十二個鐘
點知起身仲係好唔舒服 而且又發冷
心知不妙 探一探熱 燒到37.8度呢 即刻落街睇醫生呢
去左診所 醫生再幫我量一次 依次更加高呢 成38.1度 T_T
寫埋假紙 今日又冇返學嚕
趁唔舒服 冇咩心機做學業上既野 所以就打blog啦 ^^

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 5 (上) ♥
酒店 -> 早餐 -> 明洞閒逛 -> 首爾塔 & Teddy Bear Museum -> 晚餐: 姜虎東烤肉 -> 酒店

出門口見到消防局今日拍左架消防車o係門口
影下先 haha



Plan左今日去食Isaac吐司做早餐
食之前見到粟米仔 忍唔住買左黎食 好好味呢
對上一次食已經係兩年前係台灣食啦^^


Isaac吐司有好多間分店架
韓國朋友話Isaac既讀音係"二殺(高音)"

明洞分店都好易去
明洞5號出口一直行就到架啦
大大個紅色招牌


我地點左餐牌上既第一個 材料超豐富架
不過冇影低 !!!!! ><


吐司會搽上牛油烤一烤


材料有牛小排,芝士,蛋,菜絲,青瓜
仲有秘制既醬汁
超好味的 值得encore再encore


仲飲埋鮮榨奇異果汁呢 好新鮮 感覺自己好健康 haha


跟住我地就再行下明洞啦
去左SM專賣店


行下街~見到Gain


依張相有我鍾意既唐老鴨同Sonny Angel呢^^


行到咁上下就出發去首爾塔啦
天氣其實麻麻~下次藍天要再去過呢


於明洞地鐵站2號出口上車
搭5號線巴士


要行大斜路上去


我地今次冇上塔頂呢
唔知星星果間餐廳係咪就o係上面呢?


雖然天氣麻麻但都有好靚既景觀呢


冇上塔頂但去左Teddy Bear Museum
相片太多所以下一part再放出黎^^


首爾塔出名既仲有情人鎖呢



情人鎖留返下次同情人一齊黎先鎖啦 hehe


8 則留言:

  1. 實有機會去呀 到時在影合照
    果到好令呀 由其d鎖好特別 ^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~一定要影好多合照^^
      真係好靚~~值得一去呀>3<

      刪除
  2. 你同我同一日請病假呀~~你好番d未呀~~我今日咳到傻呀~~~~~
    issac又真係幾好味的~~

    回覆刪除