2014年3月12日 星期三

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 5 (下) ♥

身體好返好多啦 ~
不過大病左一場之後 依幾日都仲係好攰成日想訓教呢XDD
我覺得我係唔夠休息加積積埋埋食左好多熱氣野
所以一炮爆哂出黎 !!!!!
依家好乖 日日好早訓 養返好身體^^

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 5 (下) ♥
酒店 -> 早餐 -> 明洞閒逛 -> 首爾塔 & Teddy Bear Museum -> 晚餐: 姜虎東烤肉 -> 酒店

上回講到我地冇上首爾塔
反而去左Teddy Bear Museum



除左首爾有Bear Museum 濟洲好似都有一個架
下次有機會都要去睇下有咩唔同先^^

著韓國傳統服的啤啤 覺得佢太頭dumpdump啦


Teddy Bear Museum有兩個館
一個係古時韓國 由Bear演繹返各種場景出黎
另一個係現代韓國 係依家韓國著名既景點


好得意呀~入到黎就進入左瘋狂影相mode


我覺得d模型好好拍呀!!! 係訓練攝影既好地方~~
有成千隻熊熊加上唔同既場景 真係冇可能影得哂~


好Cute 現場睇其實佢地係影郁架
我發現我就係影相冇拍到片添
下次去旅行都要拍下片先得XDD


塗鴉熊!!我捉到你啦~~~


熊熊你煩惱緊D咩呀?


宮女熊


嗚~~~跌低左~~打爛哂D野啦


仲有場面激烈既打鬥場面


影到我好開心^^


朋友叫我影下依邊~~唔知係咪整緊泡菜呢xdd?


Hall2 其實就o係格離


有著住韓服既熊仔熊女迎接住大家^^


古銅熊像


個場景會唔會太靚呀? 有摩天輪~有大象~有老虎
有sweet couple XDD


我至愛既長頸鹿 摸摸頭^^


熊仔都食棉花糖呢 haha


人人商場今次冇去到~~下次去下先~~


清溪川今次都冇去到呀~~>_<


hiphop熊跳街舞XDD


另一邊就有熊熊結婚


場內都有唔同既熊熊比大家影相


仲無意發現到戇豆先生隻熊呀hahaha


睇完之後就準備落山食晚餐
等車期間 點都要去便利店買雪糕食
依個雪糕係我其中一樣好掛住既野食之一
好好味既牛奶味雪糕
見到有香蕉味 即刻買黎試試
我仲見到有咖啡味同埋曲奇味
希望下次去會出更多味啦^^


首爾塔~我下次黎韓國都會再黎探你架



我地搭返巴士落明洞食姜虎東烤肉


周圍都有佢既分店架 


餐廳環境
好多韓國本地人呢


Menu係手繪姜虎東做封面


係用炭燒架
另外依間最出名既其中一樣野就係佢個蛋>0<好好味


我地叫左兩碟牛兩碟豬
五花肉一定要叫^^


睇見都流哂口水呀~~~


果個牛都好好味架~
我記得依晚我地特登唔食十成飽~因為打算流肚食下小食~~


我地最後o係明洞食左樣街頭小食
另外再買左小小宵夜返酒店食
一人一支唔同味道既奶


朱古力蛋糕Again


仲有market O零食 ~~~


打完Day5啦~姐係差唔多打完嚕個遊記~~Yeah!!

16 則留言:

  1. 朱古力蛋糕,佢地呢間面包店真心好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而冇試佢地D面包~~下次要試下先^3^

      刪除
  2. 我都好番好多喇~~我諗我同你平時食太多立雜野~~waakaakakkaa~~
    原來姜虎東明洞都有呀~~下次要再食~
    我覺得佢d烤似幾正同埋價錢好合理~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~我地食得太多立雜野啦~~~依次之後有D怕怕!!!
      我下次都要再食~~好多野下次去都要再食 hahaha
      為左個蛋都值得再食^3^

      刪除
  3. 同埋我想講個雪糕好得意呀~~~~好似飲品咁既~~~~
    我都好鐘意食牛奶雪糕的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~唧唧雪糕~~~食得好方便~~~
      1000w 渣 >3< 超好味 !!!

      刪除
    2. 咁又真係幾抵喎~~~~~唔知你又幾時去過呢~~~我都有成年幾無去呢~

      刪除
    3. 我想今年12月去呀~~不過想架渣 HAHA

      刪除
    4. 華~~~12月呀~~咁咪可以睇埋落雪囉~~baby怕唔怕凍呀~

      刪除
    5. 就係想玩雪呢 嘿嘿
      怕凍都要體驗一下 hehe

      刪除
    6. 家寶好有勇氣呢~~~我就成日都驚凍~~~無用鬼係我~

      刪除
    7. 超想快D可以成真>_<
      泰國由黑色變左黃色啦~~依家勁平呀救命 >_<

      刪除
    8. 係呀~~有幾平呀~~
      去旅行的時候我會掛你~

      刪除
    9. 酒店加機票夾埋$2200渣
      我覺得好平呀~~~
      我都會掛你架^3^

      刪除
  4. 我好鍾2飲個隻蕉蕉奶架!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意~~~ 不過依家鍾意士多啤梨味多D ^^

      刪除