2014年3月26日 星期三

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 6 ♥

沉日測完驗之後 食埋飯返到屋企都已經十二點啦
之後仲要執下今日交既功課
原本返早但最後太眼訓 都係返下午 haha
要兌現返我既諾言 測完驗之後要寫Day 6 ^^

♥ 2013 韓 .首爾瘋狂之旅 . Day 6 ♥
酒店 -> 早午餐: 安國年糕窩 -> 北村八景 -> 南大門市場
 -> 梨花女子大學 -> 酒店 -> 晚餐 -> 酒店

緊密既行程 所以原本plan左今日會一早起身去郊區Jade Garden架
最後轉左行程 主打北村八景
Jade Garden又係下次去韓國要去返既地方

今日既早午餐係去食安國年糕窩
行去既時候見到韓文Starbucks


沿路直行 小區帶比我休閒既感覺


好sweet的一幅畫 "WE ARE YOUNG"


見到먹쉬돈나紅色牌仔轉右

먹쉬돈나

Ÿ   地址:鍾路區安國洞17-19


已經有人排隊啦 排隊時阿豬媽比單你落住先
我地有四個人
所以叫左一份芝士 一份海鮮 一份烤肉 同一份蔬菜 (各4000W)
早知叫埋香腸啦 

另外叫左兩個公仔面 兩份水餃
一份炸紫菜卷 一份雞蛋
最後當然要點出名的炒飯


然後佢就會一次過上一鍋 好豐富呀
個人覺得好味過馬福林老奶奶辣炒年糕


炒飯反而覺得期望太高 冇我想像中咁好食
佢係會收左你個鍋
之後再炒架 加左粟米紫菜同埋泡菜去炒


之後就去參觀北村八景啦
見到靚既店舖 就忍唔住停下腳步拍下


值得一提 我今日著左係韓國買既戰利品 小白裙
5000W渣 姐係HK$35


建議去旅遊中心拎份北村八景地圖
行起黎比較得心應手


北村八景依個地方其實係由好多好古色古香既民居組成
所以參觀既時候記得保持安靜呀


依度係由北村一景影出去架
如果個天再藍D就好啦


好韓劇feel ah hahaha


依個旅程好似成日見到辣椒仔 XDD


沿路見到鍾意既屋就隨心影


向上影同向下影都分別係北村八景之一


天氣開始麻麻 落毛毛雨
所以最後我地冇去齊八景


行返出去地鐵站時見到DONUTS店
揀左四個DONUTS一齊開心SHARE 全部都好好味


仲飲左乳酪味飲品


休息夠之後就搭地鐵去下一站
比我o係DAISO見到第四隻味道
飽到癲都要特別買黎一試
但因為太飽所以覺得唔好味 hahaha


下一站就係第二日冇去到既梨花大學
梨花大學已經算變成左一個景點
但真係好靚 

其實仲有幾間大學既外型景觀值得去參觀
唯有下次再去^^


影下花花


色彩繽紛


好鍾意依條小路呀 Pretty >_<


有間勁大既教堂 上去行下先


上去之前發現到依個位好靚
森林主題相片XDD


係梨大幫朋友買左小小野就返去酒店
休息左一陣
我竟然係休息既時候訓到成隻豬咁
訓醒果刻發現三位朋友仔等我訓醒 haha

訓醒落街食最後一晚既晚餐
聽日就離開韓國啦 T_T
揀左我地個個都鍾意食既烤肉


依間烤肉店係自己落手落腳燒
可能因為唔係遊客區啦
不過都可以過下癮

超級好味的一餐
好掛住D肉呀


係咪影得好靚呢? hehe


係7-11買埋今晚既宵夜就返酒店訓啦
個朱古力bar勁好味 好後悔冇買多d返黎
黑色辛辣面比左細佬食 所以唔知味道如何
剩返最後一篇啦 有冇唔捨得呢?


相關文章

11 則留言:

  1. 有呀~有唔捨得呀~
    我回來了~
    條裙仔真係幾抵~
    我都好鐘意哥間年糕鍋的~好好味~

    回覆刪除
    回覆
    1. baby~~原本諗住你返黎之前打哂架 haha
      但太多野做啦~~ 真係好抵 好鍾意XDD

      刪除
    2. 哈哈~~最後一年係忙d架喇~~~
      等你的blog~

      刪除
    3. 差一個月就畢業啦 hehe

      刪除
    4. wow!!!!!!咁就加油埋呢個月啦~~~~
      我好似已經見到你畢業咁喇~~~~~~baby帶四方帽了~~~

      刪除
    5. 知道~~~哈哈
      終於都畢業啦 ~~XDD

      刪除
    6. 真係要恭喜你~~我就唔係幾喜歡大學生活喇~因為我哥時番夜校~

      刪除
    7. 我都唔係好鍾意 haha
      最鍾意中學^^

      刪除
    8. 係啦~我都覺得中學開心好多~~
      同學仔都係~

      刪除
    9. 中學唔只同學仔~~連老師都係^^
      開心好多~~

      刪除
    10. 我大學時試過d同學仔好勾心鬥角的.......

      刪除