2013年8月4日 星期日

♥ 2013 夏 . 輕鬆休閒芭提雅曼谷之旅 . Day 3 (上) ♥


其實今日好眼訓~~
往往藍天白雲既日子就係我返工既日子~~~
真係好想快d去親親大自然呀 

太累啦~~~前言唔講咁多啦

♥ 2013 夏 . 輕鬆休閒芭提雅曼谷之旅 . Day 3 (上) ♥
Hotel -> Art in Paradise -> Central Festival Pattaya -> Hotel
今日係我地最後一日留o係芭提雅啦~~~聽日我地就會起程返去曼谷玩
依日食完早餐之後~~ 早上就留o係酒店度游水啦
第一次o係咁開揚既泳池度游水~~~其實我唔識游水~~~玩水至真 XDD





開頭個泳池得我地兩個人~~~好似私人包起左咁~~~ 我超級嘆 




扮游水中~~~



游左一個鐘之後~~~就返房梳洗下~~~
準備今日既行程啦~~~
出發之前去酒店既便利店度寄明信片~~~
個半月時間~~~都仲未收到~~~所以我懷疑佢根本冇幫我寄 !!!!!!!!!!!



去返好近我地酒店既商場 Central Center Pattaya食lunch~~~
揀左食拉面~~~ 




唔想飲太多可樂~~所以點左石榴汁~~~
不過我覺得唔太好飲~~下次都係叫返可樂 XDD



仲一人叫左一個小食~~~
我叫左炸蝦春卷~~~好好味 



男朋友叫左餃子~~~



我碗拉面~~~中左兩次伏~~~
今餐都覺得幾好食既~~~去到曼谷先食到間好野 XDD



跟住就去今日重點活動~~~~去Art in Paradise~~~
好好好好好玩~~~好好好好好影~~~ 必去 
依幅係o係雙排車度影既地圖~~~ 向日葵位置~~~o係BigC直行過多兩個街口



我地仲帶左腳架影合照~~~
依個地方~~應該係成個TRIP影得最多相既景點~~~



一入去有D錯覺圖比你睇下~~~



開始有D野比你影下啦~~~
大家發唔發現我冇著街呢~~~
我諗應該要保護D藝術品~~~所以入場要除鞋~~~~
咁D鞋擺o係邊呢???
入場既時候 工作人員會比個膠袋你裝住架~~~
好彩男朋友帶左背包~~~~
我地放左入膠袋再放入背包度~~~唔洗拎住兩對鞋影相~~



有好多3D畫比大家影~~~
原本以為會冇乜人~~~點知依個景點勁hit~~~我諗本地人都視為假日活動~~~



釣到條大魚



我最愛的長頸鹿~~~因為李光洙~~~



邊個要愛神之箭??



依個藝術品~~我同男友都好驚嘆~~~文字係形容唔到我既驚嘆



得返個頭~~~男友話好恐怖唔影 XDDD



我就跌落去啦~~~~~救命呀~~~~~~~



幫Lisa畫眉~~~~







依個真係好立體~~~~~



依度影既相 我每一張都好鍾意 



我都好鍾意大象 ^^



被操縱的Kapo~~~



我幾叻呀~~~我識倒立架~~~
仲要用兩隻手指渣~~~~



比恐龍食啦~~~~



依個都好神奇~~~我變左細細粒 XDD



有腳架~~合照冇難度 



I AM ANGEL~~~~~~
我地o係依度差唔多逗留左兩個幾鐘~~~
不過唔著鞋行真係好累好累 XDDD



入場費唔係太記得~~~ 我諗應該成人大概HK 100左右~~~
不過影左好多得意相~~~點計都值啦XDDD
黎緊去韓國, 我都會去另外一個藝術館~~~
希望快D去哂全世界既依D藝術館啦 下一part會帶你去食雪糕~~~諗起都想再食 XDDD
下part見 


P.S. 越打越唔仔細添~~~因為我唔記得哂D價錢 hahaha~~~到時去韓國真係要買本薄仔mark低寫遊記 kekeke

沒有留言:

張貼留言