2013年8月31日 星期六

♥ 小教學 如何將文章分類 ♥


見到為數不少的blogger都選擇了blogspot這個平台.
希望會越來越多的blogger選取這兒建立新的家庭.
不少blogger選擇鴉烏都是因為它簡單易操作.
用了很多年, 已經習慣了它的功能 !
霎時間要搬家 面對新家會有很多操手無策的情況
昨天我也被文章分類考起了 !
及後發現很多人也遇上相同的情況 ~
所以倒不如把我的得著分享出來~
讓大家快快建立到自己的家 ^_^
(P.S. 整小教學時, 也讓我明白了新一樣功能呢)




.
.

前言:
想好似以前咁有文章分類
第一樣唔同既就係以後每打一篇blog都要標籤
以前我係唔會做標籤架 XDD

新文章最右手邊有"標籤"輸入內容
可以好似以前咁將文章分類


Step 1: 

首先就要o係blog的最右上角按"設計"
基本上很多功能都o係設計到改架


Step 2:

入左"設計"既版面之後
第一步就係按最左手邊既"版面配置"
然後就會出現右手邊既內容

想要文章分類就要o係依度新增小工具幫幫手啦~~


Step 3:

禁左"新增小工具"之後
會彈左一個新視窗出黎
look到差唔多最底, 你會見到有個叫"標籤"既小工具
按"+" 


Step 4:

按"+"之後就會有以下既內容
可以設定標籤

我就將標籤既標題改左做"文章分類"

.
.

頭先話我整小教學時發現左新既功能
就係o係顯示o個度你可以選擇
顯示"所有標籤" 
or 顯示"選取的標籤"

即係你可以將標籤既標題改成"旅行"
然後顯示"選取的標籤"
選擇返你所有旅行既標籤啦
e.g. 我有既tag係
2013 泰國
2013 韓國

咁依兩個tag就會under o係旅行既標題下面啦 

當你完成左"旅行"依個標籤後
你可以重複Step 3 增加另一個標籤, 將這個標籤改成另一個標題
e.g. 食譜
又再選擇顯示"選取的標籤"



Step 5:

完成啦~~~
blog就會出現左一欄叫"文章分類"既item~~
另外會出現左我既Tag " ♥ Kapo 's Talk "


希望依篇blog可以幫助到更多迷途小羔羊啦~~
如果其他blogger研究到更好既方法,可以留言話的知修改一下 :)
加油大家~ 快d一齊搬過黎 XDD
仲有呀~~如果見到身邊既blog友都唔識文章分類
就share比佢知 :)
希望越多人知越多人覺得容易上手
就唔會放棄寫blog 

18 則留言:

  1. 回覆
    1. haha , 你要快d搬好家呀~~
      我要旅行之後先可以搬~~
      不過暫且要等2號o個個輕鬆搬家係咩黎~~

      刪除
  2. 我有好多篇草稿未出呀...唔知佢搬家會唔會搬埋草稿走呢???
    仲有我想問呢你個名下面既簡介點整架"愛天馬行空想東想西.
    愛唐老鴨."哥個~~~我整黎整去都整唔到~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解要o係正我旅行既日子要搬家~~~
      好忙呀 :(
      fb話你知 <3

      刪除
  3. 我正為網頁分類而煩惱中, 我跟你方法試整了, 係成功的~ 謝謝分享^^

    回覆刪除
  4. 我都係亂咁撞先搞清楚個分類原來係標籤咋!
    May姨

    回覆刪除
  5. KAPO叻叻豬呀, 這個應該幫到不少人呢 >3<

    回覆刪除
  6. 跟足你個指示做,係................成功既!
    謝謝你的指導呀!

    回覆刪除
  7. HI, 請問你最近回應係點加入BLOG ? THANKS~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇其他人既教學文...
      我要搵下先XDD

      刪除