2013年8月14日 星期三

♥ 2013 夏 . 輕鬆休閒芭提雅曼谷之旅 . Day 3 (下) ♥


又多天消失了~~~
因為前幾日換左新電腦~~~好懶咁拖左好耐先裝返個修圖軟件~~~
同今日先的起心肝打BLOG~~~ 因為8號風球~~~原本要返工都變左唔洗返~~~

換左電腦之後~~~ UP相快左好多好多呢
要快D打完遊記~~~因為好想同大家分享其他野XDDD

♥ 2013 夏 . 輕鬆休閒芭提雅曼谷之旅 . Day 3 (下) ♥

Hotel -> Art in Paradise -> Central Festival Pattaya -> Hotel
上回講到去左3D藝術館Art in Paradise …
之後我地搭雙排車去左芭提雅最大型既商場Central Festival Pattaya
第一時間就去左我想食左好多日既SWENSEN’S
如果香港都有依間雪糕店 我一定會成日去食呢






睇MENU先~~~樣樣都好想食添~~~~



依款做緊PROMOTION~~~
99B (HK 25) 就可以食到咁好味既雪糕



再睇下有咩款~~~
朱古力控係咪會發癲呢~~~心思思都唔知揀咩好 !!!!!
朱古力控是我也 ^^~



這個心太軟也好吸引~~~對不對? 



點好餐之後先留意下枱面有D咩~~



有紅玫瑰擺設~~



戔燈好有情調~~
作為一間雪糕店會唔會太高級呢?



雪糕櫃~~~



等左一陣~~~就黎左啦~~~
好似好好味咁呀~~~~~
男朋友點左上面PROMOTE緊果個~~~
我點左以麥提沙朱古力做主打既朱古力雪糕



好濃既朱古力味雪糕~~~真係好好味~~~



食完雪糕行左陣商場就去食DINNER啦~~~
不過中左伏~~~
炸魚蛋係最好味既野o係依一餐~~~
不過佢個烏梅醬唔好食



男友點既~~~ 已經唔記得左係咩~~~



依個我點既~~~~ 因為我唔鍾意魚露~~~所以差唔多都係男朋友食~~~



食飽再行下商場~~~
去旅行都要食macaron~~



今日既小小戰利品~~~d naraya全部都唔係我架~~
得對襪同d首飾係我 
超級鍾意對長頸鹿襪~~~做緊半價先捨得買~~~ HK 35~~~



DAY 4就去曼谷啦~~~~ 仲有3篇遊記~~~ XDD
加油

1 則留言: