2013年8月29日 星期四

♥ 2013 夏 . 輕鬆休閒芭提雅曼谷之旅 . Day 4 ♥

仲有四日我又飛去韓國玩啦~~~
原本希望可以打哂成個泰國trip, 但係我掛住plan行程同整shopping list !
所以打算去完韓國先返黎再打 ...
不過好似真係拖得太耐~~ 依家快快趣打多一日先 XDDD
Day4算係重量級文章, 有成36張相同大家分享

♥ 2013 夏 . 輕鬆休閒芭提雅曼谷之旅 . Day 4 ♥

Hotel -> North Bus Terminal 搭Bus -> Bangkok: Hotel -> 翟道翟市場 -> Central World -> Big C -> Hotel
今日要離開芭提雅 要返返去曼谷啦 XDD
仲有更豐富既行程等緊我地~~~帶住不捨但又期待既感覺
把握時間o係酒店影多小小相先~~~




間房如果打開窗簾既話既景色就係咁~~~


食完早餐返上房hea多一陣就準備check out~~~
同酒店講返想搭巴士去返曼谷~~~
坐酒店專用既tuktuk去North Bus Terminal~~~ 100B for 2 ($25)
由酒店既bell boy靚仔哥哥車我地去巴士站~~~


我同男朋友都覺得佢好nice呀~~~
最後為左記低旅行既一點一滴~~~
鼓起勇氣同靚仔哥哥影相留念^^


依度就係North Bus Terminal啦~~~
等10:30既車返去曼谷既Ekkamai Bus Terminal
車程比去程快~~大概一個半小時就到達


拎住兩舊大大舊行李去搭曼谷既地鐵~~~(BTS)
仲有一種叫MRT~~~不過仲未對泰國非常了解~~所以唔知有咩分別~~
應該好似以前香港咁~~地鐵同東鐵既分別!? 求高人指教XDDDD

去到地鐵站~~我地就去左counter買One Day Pass~~ 130B/張 (HK 33)
後黎發覺單程票係抵D就冇再買One Day Pass XDDD


我地住o個間酒店係Asok站~~由Ekkamai搭3個站就到啦~~~
Asok站鄰近Terminal 21商場~~都算幾方便


由地鐵站行去酒店大概10分鐘左右~~~
我地住既酒店叫 曼谷素坤逸10大道酒店 (Galleria 10 Sukhumvit Bangkok Hotel) ,係o係agoda訂架~~每晚大概HK 490
依間酒店我十分唔推薦 !!!!!!!!! 因為我住o個間房既toilet有好多螞蟻~~~
或者係我地o係芭提雅間酒店實在太好~~~ 所以比下去了
不過都影下相留念啦^^


依度就係我地每日食早餐既地方~~~感覺好似去左酒吧咁~~~


o係酒店抖左一陣我地就出發去逢星期六日先有既翟道翟市場(JJ Market)
由酒店出發去JJ Market既交通係咁既~~~
BTS Asok Station (E4) Exit 2 > BTS Mo Chit Station (N8) Exit 1
車程大概30分鐘左右~~唔洗轉線~~~其實唔洗知邊個出口都得 因為好多人都去~~~
提提你JJ MARKET既官方開放時間至晚上六時~~~ (不過o個時過左六點都仲有好多野檔未收~~~)


Exit 1一出見到天橋~~落去直行就係架啦XDD
掛住瘋狂血併~~加上落雨~~所以我都冇咩點影相


唯一影左既就係依張~~~HAHAHA 
用罐整既時鐘~~~幾得意呀^^
男友都買左個喜利啤酒留念


行完JJ MARKET既後感~~~
好大好混亂~~但D野真係幾平~~~都好易睇中野 XDDD
下次再行應該會叻D架啦

雖然o個日落雨~~天氣唔算太熱~~~但都行到身水身汗呢~~~
最後頂唔順去食Dinner啦~~~~
我地今晚選擇左去o係Central World既Mango Tree食晚餐~~~

由JJ Market去Central World
BTS Mo Chit Station (N8) Exit 1 > BTS Chit Lom Station (E1) EXIT 9
都係唔洗轉線~~~經行人天橋到達

o係天橋影既Central World
泰國都真係有好多大型既商場~~
今次冇去既Siam區都勁多商場~~下次再去行下先XDD


入到去周圍睇下先~~~
見到超人公仔~~~扮下佢先 hahaha



行左一陣就去左Mango Tree食飯啦~~~
香港都有依間餐廳 不過價錢貴好多呢~~~~

我超鍾意依間餐廳~~可能之前中左太多伏~~~
但o係依間餐廳食既樣樣都好鍾意呀~~~
不過每個人口味都唔同~~~但希望你地都鍾意依間啦^^



餐廳既環境都唔錯~~氣氛幾好~~~


好鍾意依個area~~酒櫃同飲品吧~~~


點完菜之後當然少不了影相XDDD
最鍾意磚牆 


好啦~~~野食一樣接一樣黎啦~~~
首先係男友既冬陰公~~~因為我唔飲~~~所以男友要成碗飲哂~~~
好想份量都OK唔算太大碗~~~
男友COMMENT~~好辣但都幾好味 XDDD


之後飲品都黎左~~~
我點既芒果特飲 男友點既西瓜汁~~~~
不過同大家講聲唔好意思~~~ 
每一樣食品/飲品exactly既名稱我真係唔係太記得啦 >_< 所以未必作準


好好飲呀我個芒果特飲~~~i love mango so much!!!!!


唔知大家有冇食過香港既一間平價意大利餐廳呢?
Mango Tree既意粉同依間平價餐廳既價錢一樣但味道好食一百倍~~
真係好好食~~~ 兩個人分享 份量岩岩好 


燒豬頸肉~~~今晚食既野樣樣都好食~~
可能前幾晚既晚餐實在太唔好味XDD


蝦多士~~~
其實我好鍾意食蝦多士~~亦知道點整既~~
不過蝦多士要用好多油先整到
o係屋企都冇哂機會整~~~
今次有得食~~份外開心


依個芒果糯米飯真係我食過最好味架~~~ (其實Day2食既係第一次食)
原來真正既好味係咁架~~~
同埋我發現我鍾意食紫米多d~~~熱辣辣好好食~~
我記得價錢唔係太貴^^


串燒當然唔少得啦~~~但因為最後先黎~~~
已經飽哂都要一人食幾串~~~
值得一提 我鍾意左手邊既帶點花生味既醬 XDDD


同場仲有LIVE BAND~~氣氛真係幾好架~~~
依晚好似食左唔過1000B (HK 256) 
兩個月前既事我已經將價錢忘光光啦XDD


飯後o係商場閒逛~~~見到熊啤啤都唔放過~~~
好大隻啤啤呀~~~! 


仲有女仔啤啤~~


然後今日既最後節目~~又係行Big C~~~
係Central World對面架渣~~~~


依間Big C有手推籃~~~
我第一次見~~~ 好鍾意依個設計 
學baby講句~~~"我好似now仔呀" 


掃完貨就行返去BTS站返酒店嚕~~
影下夜晚既Central World先


今日既戰利品~~~
我超級無敵勁爆鍾意左手邊既白兔背心~~~~
你地估下幾多錢!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!? 
100B (HK25) 渣!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 好後悔唔買多幾件呀~~~
幫媽媽買左對黑色涼鞋
自己就買左對彩色布鞋
買左12對耳環~~~ 120B 12對~~~唔係唔買呀 
仲有兩隻手錶~ 又係100B一隻~~好抵~~~
好多款~~~但冇時間慢慢揀~~~唔係買更多
左上既袋仔係o係JJ Market既最後戰利品~~~都係唔貴架~~
個個見到都大讚靚呀 :)
買件Tee係男朋友買既 


因為件白兔背心同Mango Tree~~
我日日都好想快d去泰國 XDDD

終於打完Day 4~~~仲有兩日
希望去韓國前快快手打埋佢啦 

2 則留言: