2013年7月8日 星期一

♥ 2013 夏 . 輕鬆休閒芭提雅曼谷之旅 . Day 1 (上) ♥

又消失左幾日~~因為又一連返左5日工~~
返到屋企又要搵下下個旅行既資料~~ 我地仲未訂機票呀~~
原本想搭既韓亞最近又有意外…所以都仲考慮緊訂邊間 :(
係呀~~~我又去旅行啦 XDD
九月頭會同大學同學去pre-grad trip呀 !
因為有同學仔想畢業即刻做野, 所以畢業旅行要提早
四個女仔最岩去邊…就緊係去韓國啦 !!
2AM , I AM COMING 
趙權, I AM COMING 

條旅行癮仍然未消失~~不斷搵緊d平平地既兩日一夜遊去~~
但暑假去邊度都貴, 所以唯有o係香港玩下 ^^
黎緊我要努力d寫blog, 好似上年咁密密寫先得 ! 


♥ 2013 夏 . 輕鬆休閒芭提雅曼谷之旅 . Day 1 (上) ♥

香港國際機場 -> 曼谷廊曼機場 -> Ekamai  Eastern Bus Terminal 搭巴士 ->
Pattaya 芭提雅: Hotel -> Central Festival Plaza / Big C -> Hotel


我地今次揀左AirAsia 我地搭早上10:45既機~~~ 唔係太早又唔係太遲
依個時間岩岩好呢 仲可以食個豐富既早餐呢
AirAsia好似只係飛去曼谷既舊機場
所以我一陣所講既機場去芭提雅既方法只係適用於去曼谷廊曼機場既朋友仔呀 !! 

係出發前一日就係網上搞左check-in, 去到櫃位就可以好快捷咁樣寄存行李
我地要去Terminal 2到Check-in 



途經精品店見到好可愛既公仔
其中有我至愛既唐老鴨 ( 話時話好耐冇出唐老鴨更新篇, 因為我冇增加收藏T_T)



因為AirAsia唔包飛機餐, 但如果你想食既話係卜機票既時候+HKD 32就可以享用
我地冇額外再比錢要求食唔好味既飛機餐
我地去左潮館飲早茶~~~~因為唔想食Burgerking



其實好眼訓, 因為飛前o個一晚就去左表姐飲宴



好好味既春卷
黎緊o係泰國o個幾日都食到好多好好味既炸蝦春卷



近年好鍾意食既菠羅叉燒包~~好食過傳統o個d



依個醬爆金錢肚又係好好好好好味~~好快比我同男友清哂~~




鳳爪冇金錢肚咁出色 



飲茶唔少得燒賣~~~ 一人兩粒唔洗爭 



依個早餐好好味~~不過好快就消化哂
o係我到達泰國既時候我已經好肚餓~~
但要趕搭車都冇買野食~~
我地去到芭提雅先有得食




食完早餐再望望班機既Status
話咁快就Final Call ~~嚇到我同男友死死下~~
仲以為AirAsia會Delay下添~~點知好準時

好彩個Gate唔係好遠~~如果唔係分分鐘上唔切
不過o係機場跑感覺好過癮 XDDD

上到飛機~~香港天氣幾好
唔知泰國天氣點呢?



依程飛機大概2小時40分鐘
我地選擇左睇Running Man度過時間~~~
睇下笑下好快就到左泰國
明明我已經第二次睇o個集都可以笑到痴線~~~~



到左廊曼機場 比我感覺好殘舊
等行李等左好耐呀~~~
呀~~到左泰國之後 就同香港有一小時既時差 
 感覺多左一個鐘~感覺好好~ 上次去台灣冇時差架 XDD (旅行初哥新體驗)


如果由舊機場去芭提雅既朋友 , 其實可以選擇機場既bell service
不過我地時間唔係好岩所以就用左以下既方法啦^^


首先就去機場既的士站搭的士去Ekkamai Eastern Bus Terminal
我地果時就印左以下依幅圖比的士站既人睇 有埋泰文 溝通完全冇問題
個的士站既的士都係跳錶 唔擔心佢地呃你
連埋行highway再加貼士 我地比左300B (約HK $77)
而車程大概30分鐘左右~~~

依個時候你地係咪發現我係冇兌過錢呢?
因為我地第一日係用上次爸爸媽媽去蘇梅用淨既泰銖呢~~~
為左方便大家 HK $1= 3.9 Baht



到左Ekkamai Eastern Bus Terminal之後
就去櫃位買飛去芭提雅 記得買First Class Bus(單層巴士)
因為如果買雙層既話要成四五個鐘先到芭提雅
而單層的話就大概兩個半鐘左右
班次就係每30分鐘一班
車費就係124B(HK$32)一個人
依張就係車飛啦 



見到依d樹感覺真係好有渡假feel~~~~
我地差唔多四點先到芭提雅 真係超級無敵肚餓 !!!!!!
下一Part帶大家睇我勁滿意既酒店同埋睇下我地食既第一餐頹餐 hahaha


沒有留言:

張貼留言