2013年7月19日 星期五

♥ 2013 夏 . 輕鬆休閒芭提雅曼谷之旅 . Day 1 (下) ♥

過左十一日先再分享返第一日 ~~~ 進度真係好慢 XDD
因為中間分享左壞蛋獎門人同怪獸大學
其實仲有好多野想同大家分享呀 XDDD 點解我依家出BLOG咁慢 

我要o係去韓國之前寫哂泰國旅行呀 !! 加油加油 !! 


前日呢 我去左書展呀 !!! 但同上年比較 , 今年既戰利品得好少~~~
買左三本書同四支筆 總共用左$113渣 

原本諗住可以寫篇2013書展篇 XDD 但因為戰利品太少 應該唔寫啦 

♥ 2013 夏 . 輕鬆休閒芭提雅曼谷之旅 . Day 1 (上) ♥


香港國際機場 -> 曼谷廊曼機場 -> Ekamai Eastern Bus Terminal 搭巴士 ->
Pattaya 芭提雅: Hotel -> Central Festival Plaza / Big C -> Hotel

上回提到我地o係Ekkamai Eastern Bus Terminal上左單層巴士
之後經過兩個半鐘頭既車程 我地終於到左芭提雅啦 XDD
落左巴士之後就會有好多雙排車等你搭
我地比左酒店地址佢睇 佢地就開價話 100B(HK 25.6) for 2人
因為岩岩人生路不熟 所以都照上
熟哂D路 認清D環境 之後o個幾日都可以40B fof 2人

第一次搭雙排車好新奇呀 你地見唔見到個行李呀~~
我成程車都好驚佢跌落街






好似過左5-10分鐘 , 司機姐姐就叫我地落車啦
依間係我地會住3晚既酒店呀
我地o係agoda度訂架 服務唔錯 同埋好鍾意間房呀 
search “ 理智服務度假酒店 (At Mind Serviced Residence)” 




一入到去就有welcome drink飲 , 不過唔係太好飲 XDD

因為我地原本book果種房型full哂
所以免費upgrade左我地間房~~~
間房好大 仲有廚房添
好似我地新屋咁 XDDDD



張床好好好好好大~~~ 打橫訓又得打直訓又得 點訓都得 XDDD



仲有個露台仔~ 不過好猛太陽好曬
所以好少出去



因為upgrade左而有既廚房~~
我地都有用到佢既微波爐同埋佢d碗碟



拎住張房卡都已經好開心 即使其實好肚餓
因為間房真係好大好靚好鍾意



執左陣行李就出去食飯~~~
去左好近我地酒店既商場 Central Center Pattaya
我覺得好似香港既屋邨商場咁 因為入面d燈好暗 而且係黃燈
不過都成日黎依個商場 因為有Big C



我地簡左間叫Shabushi既餐廳食 
係一間迴轉火鍋店黎 望入去都好似幾唔錯~~
但食完就覺得中左伏啦
但依間野都幾多分店~~ 我地去親邊個大型商場都一定有佢~~~



揀左雞湯 但好似清湯咁~~
個醬料係泰式辣醬 都幾開胃同好味既



點解話中伏~ 因為種類唔多~ 同埋冇乜牛食
所以我地食左好多豬肉~~~
但可能係香港既打邊爐實在太好味啦



見到奇怪丸



其實仲有壽司區
但我覺得唔係好新鮮 所以冇食到 XDD



睇落去都好似唔錯呀~~~HAHA



食左雪糕 我記得曲奇味麻麻地
依餐每人HK 80幾~~ 其實都OK既
任飲任食 ~~~ 不過下次唔會再去 



食飽飽就去左行BIG C~~~
基本上我地差唔多日日都會行BIG C~~~ 其實日日都睇差唔多既野
但我真係好鍾意行超級市場啵~~~

o係泰國 CHIP AND DALE都幾紅~~~ 成日見到佢地既蹤影




我最愛既小老闆 2PM代言的XDD
最後買左隻香港冇既味~~ 因為同香港價錢差唔多 所以都冇大量入貨



我好鍾意食芝士味既零食架 ~~
依個我叫佢做豹零食~~~真正既名好似叫奇多!?
見到佢地好開心 XDD



見到一盒OREO餅有齊咁多味道~~
我都想香港有~~唔洗限死食同一隻味



之後又發左癲咁同D飲品影相~~因為係我至愛既海賊王 (不過我好耐冇追漫畫睇T^T 好唔稱職呀)



貪心拎好多盒~~~



之後仲逐個包裝咁影~~~
我最愛既卓洛



山治冇一排全部都係自己~~
得兩盒係自己 兩盒係大合照 唔知點解係咁~~



路飛~~
卓洛應該襯綠色多D



NAMI~~~~



羅賓 (死啦~~~太耐冇睇差D唔記得佢叫咩名~~~我要勤力睇返先得T^T)



仲有可愛既喬巴大人




上面o個d都有唔同既設計但烏索普盒盒都一樣~~~ 
唔知過多排會唔會有埋另外兩位成員呢?



最後o係BIG C買左以下既零食返酒店食
小試牛刀一下先~~~
o係泰國買Loacker既餅好平~~ 我地之後買埋大包裝黎食
豹o個個好好味
但左手邊o個個就唔好食~~~



亦買左好耐冇食既mister donut
我覺得台灣好味d~~~所以食左依次之後就冇再買到啦~~



第一日就完左啦~~~
第二日我地會出島玩啦 敬請期待~~~

沒有留言:

張貼留言