2012年8月5日 星期日

♥ 再闖迪士尼灰熊山谷 ♥

續上Blog.
去完青衣城之後 就出發去迪士尼啦
一年內第七次去迪士尼.
已經唔洗再睇地圖啦 
但我仲未厭架 到我生日o個日我就會再整全年證架啦 嘿嘿
因為灰熊山谷先岩岩開左
而且2013年又有新園區開幕
同埋上年聖誕又miss左冇入園影棵靚靚既聖誕樹
而且我又要定期探下我隻唐老鴨
.
.
 

講返沉日入園既情況先
其實今次仲Hea過上次 就係玩左
灰熊山極速礦車」
同埋同左大鼻鋼牙影相
不過都值得既 ^^~


紅色小屋好靚呀!!




以下既相就係排緊隊玩灰熊山極速礦車既時候影
o係排隊既過程當中都唔會悶
因為入面既裝飾整得好仔細好靚



Tool Crib
(有小小手震 因為條隊移動中)



大大舊木頭



很喜歡這角落
但拍得不好 



這張幾滿意 嘿嘿嘿



右下角那兒會不斷發出被困的熊熊既叫聲
如果不為意 應該會嚇倒吧!? 



真的很仔細
這是我喜歡迪士尼的原因



不枉此行
因為我覺得灰熊山極速礦車好好好好玩!!

話說我係一個好怕玩機動遊戲既女仔黎既
原因係 中三o個年去廣州長隆既時候 我玩左一個U型滑板既機動遊戲
離心力超大加不斷旋轉
自此之後 我就好怕啦 /_

所以當反斗開左個類似既U型機動遊戲 我都係淆住底敢玩左一次
Space Mountain就因為玩過好多次之後就唔驚
而依個 灰熊山極速礦車  o係未知既情況下 我都好擔心既
但玩完之後 我好有信心玩多幾多次都唔怕
因為冇乜離心力之餘  但速度有一段會好快好正
同埋倒後行都幾特別既

.
.
.

玩完之後 就出去排隊同大鼻鋼牙影相
途中見到這個

上次沒有為意的
上面紅色的大水桶會不斷流水下來
看見很多小孩玩到全身濕淋淋
有些更脫了褲子
不過看見他們 真的感覺很涼快 而且他們面上的笑容真的會令人會心微笑




一大群小孩



灰熊山谷沒有唐老鴨的精品
那就拍一拍大鼻鋼牙給我的好友看



迪士尼 十月再見


沒有留言:

張貼留言