2012年8月8日 星期三

♥ 露比星期二 + Rilakkuma輕鬆小熊品味の家 ♥

Yeah! 又有新Blog寫!
我今日去左露比星期二食Lunch呀! 因為有Lunch Set 買一送一既 coupon呀!
但可能期望愈大就失望愈大啦!!
試一次就夠啦!! 

.
.
.
經過我既疲勞轟炸後 男朋友肯陪我食啦!!!
好好好好好好期待呀!! 成個大鄉里咁添 嘿嘿



好鍾意影依d自以為好有情調既相呀



嗌左兩個Lunch Set
一個跟沙律 一個跟湯
個湯都ok既 入面有d通心粉既物體



叫左一個蜜汁燒雞
都幾好味既 其實又唔係好特別 ><”
仲有黃薑飯 .. 我唔食薑所以呢 … 成碟差唔多男朋友食哂 



仲叫左個迷你露比漢堡
個mini burger 要左牛 (另外有雞)
依個好好好好味呀!!!! 上面層包好脆而下面層包就好軟熟啦
而塊牛雖然細細舊 但真係好味 ^^~
而且d薯條都好好味!! 可能自己都係鍾意食依d快餐野



另外可以半價嗌menu上面既甜品
黎依到就係想食依個..
點知賣相係幾好既
但只可以話唔岩我地口味啦
食得好辛苦呢 >///<



食到超飽之後就去The ONE搵我朋友仔兼去埋依個Rilakkuma輕鬆小熊品味の家展覽啦
我覺得好快就可以影完啦 …
有一架流動coffee車
有一個台仔 之後上面有隻Rilakkuma輕鬆小熊訓起度
同埋下面o個張相既景啦
.
.
.

影依張相既時候
見到個sofa 好大力坐落力 點知佢係硬既 .. 呆左 哈哈哈
知唔知張相有咩特別呢!?



特別在於我帶左自己既蘑菇肥雞仔去呀 ^^~
依張清楚d
肥雞仔訓o係杯coffee上面 



仲有依杯大coffee
其實都好多人影 >///<
所以影得唔係好多相
同埋明明有個拍照輪侯區架 我好欣賞架!!!
但係呢 都冇人跟住用既!!! 所以好嬲呀!!!!!!!! d人唔排隊影 好黑人憎!!!!



另外o係商場發現這個
上次o係又一城都見到 但自己一個人 冇人幫到影
所以今次同男朋友一齊 就可以叫佢幫手影啦!!!!! 呵呵



仲有呀!! 我睇雜誌發現
Paul Frank潮玩夏日「型」@德福廣場
原來好多野影而唔係得紙板公仔架
我想帶埋我隻超人Paul Frank去影呀!!!

下一blog唔知又可以分享咩呢!?

沒有留言:

張貼留言